Dziś po pracy torba w

Poniedziałek, 14 stycznia 2008 · dodano: 15.01.2008 | Komentarze 3

Dziś po pracy torba w kąt i osiodłac Predatora!
Trasa :Makoszowy,Przyszowice,Paniowki ,Borowa Wies,Halemba ,St.Panewnik,Kochłowice,Makoszowy
Ocena trasy: Przekrój wszystkiego co możliwe od błota ,suche szutry po lodowe tory
ciekawostki: Przypadkowe znalezienie szczątków obozu z lat ostatniej wojny

łabedzie na Kłodnicy zmierzaja już swoim kanałem...no właśnie gdzie?

Nagle zaciekawiła mnie wolna przestrzeń w krajobrazie zboczyłem z kursu i...

A w tle nie osika nie brzoza.

Hmm brawo Ruda!Dzięki takiemu podejściu do histori miasta taki jak ja coś tam sie dowiedział ,a o to w sumie chyba chodzi

A to niesamowite miejsce,rzeka któa właśnie wypompowywala wodę jak z pralki automatycznej(woda miała ze 80 stopni)przypuszczam ze to woda z łazni kop. Halemba(po lewej)a tuż obok po prawej stronie kadru drzemią sobie w najlepsze ule

Ha a ta fotka to po to aby nie zpomniec że to środek zimy(lodowisko w Halembie,a z głosników rowerowe dopalacze)

Kategoria SAMOTNIE

Terrago44 | 07:51 czwartek, 17 stycznia 2008 | linkuj No i jest EKSTRA (domyślałem się że "kładziesz" ostateczny szlif żeby tak było).
A jak dla mnie Johan to zostaję przy tym Predatorze!
Sympatycznego dzionka i wiele ENERGII do następnych rowerowych akcentów!
johanbiker
| 23:29 środa, 16 stycznia 2008 | linkuj Dzięki,po licznych zawirowaniach wyglada to jak mialo byc .Tylko Predator to ma byc Penetrator,ale taki kruczek to na szczęście
Pozdrawiam
Terrago44 | 09:44 środa, 16 stycznia 2008 | linkuj JOHAN - gratulacje "premiery" na B.S.
Oj będzie się tu działo, będzie !Juz widzę że ciekawostki zamieściłeś, o których nie miałem dotychczas pojecia że gdzieś istnieją.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na odsłonę kolejnych kart historii naszych okolic, w twoim super interesującym wydaniu.
PREDATORZE --- WIĘC NAPRZÓD ODKRYWAĆ TO, CO NASI PRZODKOWIE "KU WIECZYSTEJ PAMIĘCI POKOLEŃ" NAM POZOSTAWILI !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina