Grudzień, 2011

• Sprzęt PENETRATOR

Barborka 2011

Poniedziałek, 5 grudnia 2011 · dodano: 05.12.2011 | Komentarze 2

Jak co roku w Barbórkę pojechałem na tradycyjny krótki wyjazd z "Huraganem Zabrze"
Na miejscu spotkania przyjechało jeszcze trzech miłośników dwóch kółek.Miałem przygotowaną Trasę do Rudy by zobaczyć wąwóz Janasa,oraz zwiedzić ciekawy pod każdym względem kościół św.Józefa.W ostatniej chwili dowiedziałem się że o godz.12 jest tam msza,a ponieważ i dzisiejszą frekwencją nie jest najlepiej postanowiliśmy tą wycieczkę przenieść na inny termin.Doszliśmy do wniosku że skoczymy "na przystań'

Pierwszy pojawił się Jurek.Po chwili zadumy przy pomniku poświęconym ofiarom pożaru w kop.Makoszowy ruszyliśmy w stronę lasu Kochłowickiego

Na przystani trochę "pofedrowaliśmy"jak na górników przystało,oraz wymieniliśmy się doświadczeniami rowerowymi,bo spotkaliśmy znajomego z wyścigów .

Co troku na tym wyjeżdzie są podawane propozycje przyszłorocznej wyprawy.Padła propozycja by pojechać szlakiem "polskiego Euro"

Wracając byliśmy zobaczyć jak szybko buduje się basen w Halembie

Na koniec zatrzymaliśmy się w "kultowej'na tradycyjny kufel,by wznieśc toast za wszystkich górników.Dla mnie to ostatnia Barbórka jako czynnego zawodowo

Jerzyk to nie tylko doskonaly kolarz ,ale i gracz w bilarda .Nie było na niego mocnych.Tradycji stało się za dość więc jazda na Barbórkowy obiad była jeszcze bardziej przyjemna