Maj, 2009

Spacerowo po okolicy z Huraganem

Niedziela, 31 maja 2009 · dodano: 31.05.2009 | Komentarze 0

To było niesamowite,chcieliśmy jechać do Piekar ale prognozy na rano kiepskie .Około południa zaczęła działać poczta pantoflowa i w efekcie jedenaście ogniw Huragana uderzyło w asfalt.

Luzak prezes,on wie że jak uderzy w stół to nożyce się odezwą

Na zamku w Chudowie

Bujaków w Zielone świątki

W drodze na Rusinów

Leon Zawodowiec

Silesia Cup Mtb 2009

Sobota, 30 maja 2009 · dodano: 31.05.2009 | Komentarze 2

Wyścig w Chorzowie .Na początku lalo więc trasa zrobiła się bardzo ciekawa .Zaliczyłem glebe na klinkierze.Pojechałem na wyścig prosto z nocnej zmiany ,ale było ok.Adrenalina zrobiła swoje .Osiagnałem niezły wynik (drugie miejsce w kat,26 open).Forma jest niezła i co ważne rośnie

Jak widac nie tylko kolarze kładli się na ziemi

Wycieczka do zamku w Mosznej

Czwartek, 28 maja 2009 · dodano: 28.05.2009 | Komentarze 2

Z ludzimi z Huragana Zabrze pojechaliśmy zobaczyć jak się ma zamek w Mosznej.Było nas siedmiu .Trasa i reszta w wolnym czasie

O tej porze w Gierałtowicach?

ME-najlepszą drużyną jest!

Środa, 20 maja 2009 · dodano: 20.05.2009 | Komentarze 1

Trening rozpocząlem od kibicowania drużynie mojego działu w spartakiadzie zakładowej w futbolu.Bylo emocjonujaco!Moj podopieczny Wojtek wygrał mecz!Brawo!Od jutra ma darmową kawę na kopalni.Zlapał decydującego karnego.

Agnieszka dba o moja dietę

Biało czerwoni to my!

Po meczu trening nie było czasu na foty,po prostu iść w stronę słońca

Trening

Piątek, 15 maja 2009 · dodano: 15.05.2009 | Komentarze 2

Treningowo o lesie Kochłowickim, nie dbam dziś o wyniki ,dawałem jak mogłem.Temat dnia spotkałem Guru wiedzy o Sląskiej Histori,facet eksploatował wszystkie ważne jaskinie.Nie zagniesz go niczym w lokalnych tematach,gadaliśmy godzinę .Zachwycał się trakbarą ,dla mnie to normalka,ale okazło się że to po Ruskich z Polskiej lini Mazinota (bylem tam)Zagadka gdzie to?.To cud że się spotkaliśmy ,to on znalazł dymarki w Kochłowicach.Więcej powiem wam w realu.Jestem pod wrażeniem!
Jego konik to ten obszar byliśmy tam. Nie wiem czy wie że w okolicach Terrago są inscenizacje bitew o Śląsk

Treningowo po lasach Kochłowickich

Środa, 13 maja 2009 · dodano: 13.05.2009 | Komentarze 1

Trening -szczegoły na blogu

Dolina Jamny to tu proponuje zrobic prezentację Huragana ,ognisko moze sie odbyc nawet w deszczu.Dziś zatrzymał mnie tu rechot żab,niesamowite!!!

Jak dopisze pogoda można upiec kiełbaski na Stargańcu

dwie amazonki dporowadziły mnie do tego miejsca,nie wypadalo robic im fotek a szkoda,nieprzęciętna uroda

Moj ulubiony krajobraz zakłócił smolisty dym-dziś na śląsku musiało się coś niezle palić,bo to nie lata siedemdziesiąte by coś takiego dymiło

Trening

Wtorek, 12 maja 2009 · dodano: 12.05.2009 | Komentarze 0

Trening ,najpierw asfaltowo do Przystani .Srednia 29,4 spalonae kal 458.Potem lesne szaleństwo po Lesie kochłowickim.Ogólnie jazda zgodna z wytycznymi dziennika treningowego.

Na Przystani ,potem xc POWER

Od jeziora do jeziora

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 3

Dziś wyścig xc w Gliwicach.Nie lubę go bo zawsze tu miałem defekty.Oczywiście zjawili się starzy wyjadacze.Po objechaniu trasy bylem zachwycony.Pomyślałem sobie nawet że nie będę ryzykował zjazdów po piachu ścieżką między drzewami.Ale od startu było istne szaleńtwo i jechałem w te szalone zjazdy na pełnym gazie ,bo mogłem jechać na plecach kolarza który wygrywał nie jedną poważną imprezę.Prawie całe pierwsze okrążenie jechaliśmy w czwórkę. w ferworze walki zagapilem się i pojechałem prosto siła rozpędu a oni w prawo ,ale stopniowo dochodziłem .Ale na trzecim okrążeniu awaria wręcz nieprawdopodobna .Przednia cala przerzutka wyszła na zewnętną strone najwiekszej tarczy,i bez rozebrania przerzutki nie było szans tego naprawić .Ludzie oglądali to i mówili że to niesamowite a mnie krew zalewała bo była realna szansa na pudło.
Forma cały czas zwyszkuje lecz cholerne awarie nie pozwalają w pełni powalczyć.
Liczę że odbiję sobie te niepowodzenia w Zdzieszowicach.

starszyzna "Huragana" na ławce kibica w CZechowicach
Po wyscigu pojechaliśmy nad zalew Chechlo przez park w Reptach,a Z zalewu wracalismy szlakami odwiedzając min. pałac w Nakle

Po drodze pokazałem moje ostatnie odkrycie -niestety nie było czasu na więcej. Więcej na temat tego miejsca w moim blogu z majowego wekendu

Przy ławce byli lokalni turyści jednak do ukrytego nieopodal w krzakach żrodła rózanego już nie dotarli.ekipa jest ciekawa kazdego szczegolu .Na pewno tu wrócimy

Maraton w Boguszowie -Gorcach

Sobota, 9 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 6

Dlugo oczekiwany ,w zeszłym roku bardzo pechowy.
Startujac z 2 sektora mialem obok siebie wszystkich "moich"przeciwników.Zrobiłem pewien manewr taktycznu ,który niestety zawiódł.Jechało mi się super ale na pierwszym zjeżdzie musiałem stanąć-za dużo powietrza w dętkach na kamieniach rowerem nie dało rady sterować.,Potem znowu postój przez wentyl ubywało powietrza.
Potem wymiana dętki.Cóż taki już urok Moich Piechowic.Ale jak już jechałem to sunąłem niezle .Zaskoczył mnie i tak dobry rezultat 76 open 8 w kategori,i chyba wyszło na to ze przynajmniej przez 2 tygodnie w generalce grupowej chyba bedę na 2 miejcu,co jest dla mnie zyciowym sukcesem!Wiem ze ktoś powie ze to tylko chwila i tak wyszło,ale ja uwazam że należy cieszyć się każdą chwilą.Mam nadzieję że Ci co tak pomyślą byli juz na takiej pozycji.

Jurek z "Huragana Zabrze' jedzie w huraganowym tempie,choc osiemnascie lat nie skończył niedawno

Nasz kolega Slavo

Do wielkiego scigania w tym roku wrócił Wojtek.Na pewno nieżle namiesza .Tu był trzeci

Gratulacje dla Lucyny.Niezle musiała się nacharować na giga,efekt trzecie miejsce

Co przyniesie nastepna edycja?

Fotki z trasy pochodza z galeri Tomka

Treningowo

Czwartek, 7 maja 2009 · dodano: 07.05.2009 | Komentarze 0

Trasa do Orzesza ,potem Mokre,Bujakow i lasy Kochłowickie ,
staralem sie przetrenować M12345

W sobotę maraton a kółka do wymiany