Debiut w tym roku.Pojechałem po okolicy

Niedziela, 13 stycznia 2008 · dodano: 15.01.2008 | Komentarze 4

Debiut w tym roku.Pojechałem po okolicy Rudy śl.

Na zdjęciu Sląski zaścianek "wielkiego miasta"

Latem to "lesna autostrada"

A to autostrada A4 na wysokosci Bielszowic ze wspaniale namalowanym ekranem

Droga techniczna A4 wkierunku Kochłowic

Na szlaku

A to perełka dzisiejszej wycieczki Gasthaus "Pogoda " z 1906 roku w Bielszowicach

Kategoria SAMOTNIE

johanbiker
| 06:01 sobota, 16 lutego 2008 | linkuj Nic tylko przyjechać :-)
Pozdrawiam
Djablica | 14:51 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj o, jak to miło zobaczyć, dawno tam nie rowerowałam, bo już dawno tam nie bywałam, ale miło powspominać. Ach te dróźki...
johanbiker- | 21:28 czwartek, 17 stycznia 2008 | linkuj hmmhmhhm no,wiak porównywalem tą fotkę z fotka z 1912r. to nad oknami na dachu ktore są w cegle są efektowne wieżyczki
skibabike | 15:53 czwartek, 17 stycznia 2008 | linkuj szkoda że nie zrobiłeś fotki tego drogowskazu koło Gasthaus "Pogoda " , tak kolorowo wygladają

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz