• Sprzęt PENETRATOR

Pokibicować na JBG-2mtb Race

Sobota, 22 października 2011 · dodano: 25.10.2011 | Komentarze 0

Grupa JBG-2 zapraszała w sobotę na zakończenie sezonu wyścigiem mtb z udzialem naszej krajowej czolówki.
Można było pościgać się z Anią Szafraniec ,Mają Włoszczowską ,Galińskim czy Brzóskami.
Pogoda zapowiadała się wspaniale więc z spragnionym beskidzkich szlaków wiernym druchem Romanem.Juz o 9 rano byliśmy nad Wisłą w Nierodzimiu ,gdzie zostawiliśmy samochód i jazda ku przygodzie!Nad Wisłą i jesienią jest przepięknie choć o tej porze ręce marzły.

Gdy dotarliśmy pod Czantorię na starcie ustawiały się kategorie .Jakbym nie był na rowerze zastępczym nie omieszkałbym wystartowac .Trasa to prawdziwe mtb ,cholernie ciężka .Słowem wyznanie. dziewczyny z CCC w komplecie, team JBG-2 .Numer 95 Woszczowska -absolutny faworyt na kołach 29

Trasa absolutny majstersztyk

No i ruszyli przecinaki.W elicie mężczyzn od początku prowadził Marek Galiński z Piotrem Brzózką. Już po pierwszego okrążenia powiększali przewagę nad goniącym ich Adrianem. Za nimi Kornel Osicki, który reprezentował U23 tzn.startował po nich w odstępie czasowym.. Duet Galiński-Brzózka przez większość okrążeń pracował zgodnie, jednak na dwa okrążenia przed końcem,Galiński uciekł reszcie . Trzeci kreskę przejechał Adrian Brzózka i mieliśmy trzech z jbg2 na podium.

Troche nie wybaczalna fotka,dociekliwi wiedzą czemu

Zaplecze ekipy

Czyzby zapowiedz startów w innej edycji?

Z.Krzeszowiec,jechał całkiem inaczej ,nie na kadencje ale na siłę .Pelen szacun!

Potem pognalismy zaliczyc Czantorię kolejnym szlakiem na azymut.Zarąbista scieżka zjazdowa ,ale pod gorę bylo z buta niestety

Przy okazji odkrylismy chatę przetrwania dla wędrowców

A na dole
Wśród Elity Kobiet Maja Włoszczowska dawala zmiany Dawidowicz i Szafraniec która po drugiej rundzie wycofala się z wyscigui. Triumfowała Maja Włoszczowska. Za nią podobnie jak i przez cały wyścig na mecie zameldowała się Ola Dawidowicz. . Na najniższym stopniu podium znalazła się Janka Števková zza naszej południowej granicy.

Nominowalismy tą trasę na syper zjazd

Myśmy jednak pojechali nartostradą i było szałowo!

Przerwa na reklamę!

Jazda na obiad ,na pstrąga kultowego do Ustronia

Restauracja Wrzos, najlepszy pstrąg w okolicy.

Jesienna Wisła

Roman ,Fajnie się z nim jeżdzi nie odpusci ani na krok.
Sumujac ,kolejna fajna eskapada .Chyba jednak nie ostatnia w Beskidy w tym roku!