• Sprzęt PENETRATOR

Uphill na Stożek 2011

Niedziela, 16 października 2011 · dodano: 17.10.2011 | Komentarze 1

W zeszłym roku na tym wyścigu byłem drugi w kat.w tym roku nie trenowałem, ale ostatnie wekendy spędzałem na podjeżdżaniu na beskidzkie szczyty.I to chciałem wykorzystać jako atut.

Jak wyjeżdżałem z domu temperatura wynosiła -5 stopni.
Przy dolnej stacji kolejki było może z 5 w plusie.
Zmuszony jestem jechac na Felcie od Agnieszki ,i to pewnie bedzie sporym utrudnieniem.Po rozmowach z rywalami wiedzialem że ostrzą sobie na mnie zęby.Wiadomość że jadę na tym rowerze (odblaski za niskie siodełko )przyjęli jako żart
Adrenalina i zew krwi zaczęły działać .W duchu myślałem że tanio skóry nie sprzedam.Ruszyłem jako 12 sty zawodnik i do schroniska gnałem na max. pulsie .
Nie miałem jednak pelnej szybkości bo felt Agi ma z przodu tylko 42 zęby
za schroniskiem zaczął sie koszmar ,walka z sobą.Nachylenie dochodziło do 15%,a konca widac nie było.A dystans to tylko 4km..Kilkaset metrow przed metą ożylem za sprawą dopingu ludzi z drużyny.

Ostatecznie jechałem 25 min.Co dało mi 3 miejsce w kat .i 42 open na 83 startujących.

Za trzecie miejsce dostałem brazowy medal ,ktory w tym roku jest na wagę złota
Za rok na pewno tu wrócę .Słowa pochwaly dla org.Po raz kolejny sprawnie i szybko przeprowadzili te zawody