• HRavg 179 (101%)
  • Sprzęt PENETRATOR

W sobotę ranoWyścig na trasach narciarstwa biegowego-Kubalonka

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 0

II Amatorski Puchar MTB „Śląsk- Beskidy 2011.Miejsce Osrodek narciarski na Kubalonce w Wiśle.Taką informację dostałem meilem w piątek wieczór.W sobotę wybierałem się na kolejną dwudniówkę właśnie w te rejony.Ten rok odpuściłem w ściganiu ,ale ciągnie wilka do lasu.Każdy wyjazd turystyczny ostatnio traktowałem jako trening techniki zjazdów i podjazdów w exstremalnych warunkach.Kusiło mnie więc by się sprawdzić w akcji właśnie w terenie takim jak na trasie tego wyścigu.
Co prawda pojechałem tam prosto z nocnej zmiany,ale chodziło tylko o sprawdzian dyspozycji.Na miejscu zrozumiałem że nie ma takiego czegoś takiego,wszyscy wyjadacze z wyścigów xc już są,i to nieżle nabuzowani a mnie dopada senność.mam nadzieję że start wszystko zmieni,adrenalina zrobi swoje.Cel w tej sytuacji jest jeden nie przyjechac ostatni.

Oficjalne plakaty zobaczylem już w Ustroniu

W oczekiwaniu na start ,ten za dwie godziny.Zdążyłem objechać trasę .Super prawdziwe xc -gora dól ,gora dół .Podjazd kamienisty pod niezłą górkę .To był jakiś szczyt,chyba .Po starcie mialem do przejechania pięć okążeń,pierwsze dwa ustalałem w ktorym miejscu jak się zachować.Od trzeciego już swoje tempo,zero klopotow z technika zjazdu i podjazdu.Nauka więc nie poszła w las.W przyszłym sezonie będzie Ok.Ostatecznie okazało się że pojechałem na piąte miejsce i zalapalem się na szerokie podium.Fajna organizacja ,fajny wyścig i super trasa by trenować xc.

Po wyścigu trochę kręcenia po okolicy i zjazd autem do Wisły.Na tą dwudniówkę baza w Hotelu Halny.Jutro atak na Barania Gorę

centrum Wisły,z kim nie gadalem mieli to samo zdanie ,Wisła stracila na renomie na rzecz pobliskiego Ustronia