• Sprzęt PENETRATOR

Pilsko ponad wszystko

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 22.09.2011 | Komentarze 2

Kolejną Beskidzką dwudniówkę czas zacząć.Postanowiłem "pokręcić" po Żywieckim Parku Krajoznawczym.Zakwaterowałem się w centrum Korbielowa bo wydaje mi się że to najlepsze miejsce na baze wypadową w tutejsze pasmo górskie.Dzisiejszym moim celem jest dotarcie na Pilsko

Wycieczkę rozpocząłem Asfaltowym podjazdem zielonym szlakiem pieszym w kierunku wyciągów narciarskich.Przy stacji dolnej wyciągu Szczawiny miałem w planie dalej jechać zielonym szlakiem ,ale przepiękna nartostrada biegnąca wzdłuż wyciągu kusiła by nią wjechać na górę.

To jadąc, to pchając rower po 35 minutach dotarłem do Hali Miziowej.

Wokół schroniska sporo ludzi ,atmosfera pikniku

Zostawiam schronisko i wspinam się w kierunku szczytu .Miło słyszeć szczególnie od młodzieży hasła typu:"wielki szacun dla pana"To dodaje skrzydeł

przemieszczam się czarnym szlakiem,pozostawiajac za soba wspaniały widok

Odcinek na szczyt Pięciu Kopców zaliczam raczej "z buta'

W koncu scieżką wśród kosodrzewiny dotarlem do celu

Z powrotem na Miziową ,to była przepiękna jazda bez trzymanki.Potem Mega zjazd zielonym pieszym do Korbielowa .Polecam 100% adrenaliny

To zapis zjazdu zielonym.Jutro dalszy ciąg tułaczki.Pewnie "Miziową "zaliczę jeszcze raz"