• Sprzęt PENETRATOR

Klimczok, Magura,Szyndzielnia

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj drugi dzień mojej tułaczki z Romanem po Beskidzie Śląskim.Zaczynamy od śniadania i mszy w kościela na gorce .Potem jedziemy na Klimczok,z załozenia niebieskim szlakiem pieszym,zdobywamy szyndzielnię ,i wracamy niebieskim pieszym w kierunku Biłej bo tam mamy nocleg.Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem.

W oczekiwaniu na sniadanie ,cola dobrze nam zrobi

Kościól NA GORCE to szczególne miejsce.Warto poznać jego historię

Przed grotą napełniliśmy bidony Boską wodą.

Widoki były zarąbiste .wyprzedzałem dosć znacznie Romana ,a witoki mnie tak zwiodły,że zboczyłem ze szlaku.

Jak to teraz analizuję to pojechalem czerwonym rowerowym na ruiny Magurskiego schroniska .Potem Magurę i żołtym pieszym na Klimczok.Nieżle się namachałem.

Na schronisko pod Klimczokiem Roman dotarł godzinę przedemną

Czas zjechaćz Klimczoka do schroniska pod Klimczokiem

Szyndzielnia wita!

W schronisku na Szyndzielni trzeba koniecznie przepłukać gardło

A to już oczekiwanie na obiad ,w jednej z tutejszych restauracji

Za chwilę Roman da hasło do odjazdu-kierunek Zabrze i tak oto zakończy sie nasz wspaniały wyskok w Beskidy.