• Sprzęt PENETRATOR

Od jeziora do jeziora

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 3

Dziś wyścig xc w Gliwicach.Nie lubę go bo zawsze tu miałem defekty.Oczywiście zjawili się starzy wyjadacze.Po objechaniu trasy bylem zachwycony.Pomyślałem sobie nawet że nie będę ryzykował zjazdów po piachu ścieżką między drzewami.Ale od startu było istne szaleńtwo i jechałem w te szalone zjazdy na pełnym gazie ,bo mogłem jechać na plecach kolarza który wygrywał nie jedną poważną imprezę.Prawie całe pierwsze okrążenie jechaliśmy w czwórkę. w ferworze walki zagapilem się i pojechałem prosto siła rozpędu a oni w prawo ,ale stopniowo dochodziłem .Ale na trzecim okrążeniu awaria wręcz nieprawdopodobna .Przednia cala przerzutka wyszła na zewnętną strone najwiekszej tarczy,i bez rozebrania przerzutki nie było szans tego naprawić .Ludzie oglądali to i mówili że to niesamowite a mnie krew zalewała bo była realna szansa na pudło.
Forma cały czas zwyszkuje lecz cholerne awarie nie pozwalają w pełni powalczyć.
Liczę że odbiję sobie te niepowodzenia w Zdzieszowicach.

starszyzna "Huragana" na ławce kibica w CZechowicach
Po wyscigu pojechaliśmy nad zalew Chechlo przez park w Reptach,a Z zalewu wracalismy szlakami odwiedzając min. pałac w Nakle

Po drodze pokazałem moje ostatnie odkrycie -niestety nie było czasu na więcej. Więcej na temat tego miejsca w moim blogu z majowego wekendu

Przy ławce byli lokalni turyści jednak do ukrytego nieopodal w krzakach żrodła rózanego już nie dotarli.ekipa jest ciekawa kazdego szczegolu .Na pewno tu wrócimy

johanbiker- | 21:14 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Myślę że też wygladasz zajefajnie i zapraszam na wycieczkę.Jak dotrzymasz tym panom kola na 20 km tooo.... chwała Ci!Fajny tekst-zarombany,więcej takich proszę wiara szybko się uczy .Pozdro!
Anonimowy tchórz | 20:59 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj wyglądacie zajefajnie, jeden gruby, i drugiłysy i trzeci zarombany
Anonimowy tchórz | 20:48 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Pozdrowienia dla dzieciarni z ulicy Hutniczej w Biskupicach.Dzieciaki wyglądaly biednie ale z kindersztuby 6!Serce się raduje bo takie kiedys byly slaskie dzieci,widać ze tradycje jednak nie zanikają

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo