• Sprzęt PENETRATOR

Maraton w Boguszowie -Gorcach

Sobota, 9 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 6

Dlugo oczekiwany ,w zeszłym roku bardzo pechowy.
Startujac z 2 sektora mialem obok siebie wszystkich "moich"przeciwników.Zrobiłem pewien manewr taktycznu ,który niestety zawiódł.Jechało mi się super ale na pierwszym zjeżdzie musiałem stanąć-za dużo powietrza w dętkach na kamieniach rowerem nie dało rady sterować.,Potem znowu postój przez wentyl ubywało powietrza.
Potem wymiana dętki.Cóż taki już urok Moich Piechowic.Ale jak już jechałem to sunąłem niezle .Zaskoczył mnie i tak dobry rezultat 76 open 8 w kategori,i chyba wyszło na to ze przynajmniej przez 2 tygodnie w generalce grupowej chyba bedę na 2 miejcu,co jest dla mnie zyciowym sukcesem!Wiem ze ktoś powie ze to tylko chwila i tak wyszło,ale ja uwazam że należy cieszyć się każdą chwilą.Mam nadzieję że Ci co tak pomyślą byli juz na takiej pozycji.

Jurek z "Huragana Zabrze' jedzie w huraganowym tempie,choc osiemnascie lat nie skończył niedawno

Nasz kolega Slavo

Do wielkiego scigania w tym roku wrócił Wojtek.Na pewno nieżle namiesza .Tu był trzeci

Gratulacje dla Lucyny.Niezle musiała się nacharować na giga,efekt trzecie miejsce

Co przyniesie nastepna edycja?

Fotki z trasy pochodza z galeri Tomka

komandir | 00:37 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj kapotJohan jest oki wiem że to początek i teraz będzie tylko lepiej
prezes napewno zadowolony
i może cuś postawi :)
kosma100
| 22:27 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj johanbiker Jestem do Waszej dyspozycji - od rana do 12:30 :( - muszę jechać do pracy, ale myślę, że i tak uda nam się gdzieś poszwędać - tylko proszę wcześnie przyjechać do mnie ;-)
Anonimowy tchórz | 18:38 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Fanatyk masz racje przeoczyłem jednego "idola'.Kosma i Terrago44 w sobotę smigamy na Pogorie i okolice..Kosma jak masz czas to jestesmy do dyspozycji :-)
Pozdrawiam!
Terrago44 | 18:20 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Trafiłeś Johan w sedno sprawy... "należy cieszyć się każdą chwilą", a szczególnie kiedy niesie pozytywy i satysfakcję z dobrze wykonanej roboty (dobrze pojechanego wyścigu).
Pozdrawiam.

fanatyk | 12:29 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Raczej trzeci skoro starowało dwóch pierwszych ze Wrocławia
kosma100
| 11:38 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj Gratuluję!
Pozostaje Ci się cieszyć z drugiego miejsca przez dwa tygodnie, za dwa tygodnie będziesz się cieszył z pierwszego :D
Pozdrawiam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa posob