Spotkanie przy ognisku

Dziś

Sobota, 24 maja 2008 · dodano: 27.05.2008 | Komentarze 2

Dziś wycieczka po lesie Kochłowickim z ogniskiem mimo wekendu 7 uczestników .Miało być 25.Koledzy z pracy sa usprawiedliwieni ,jeden znaszych powiedział że odwołane i reszta się dostosowała.Nie szkodzi jeszcze nie raz pojedziemy.

Rano telefon od Mariana że on wcześniej wszystko przygotuje i ma niespodziankę.
Wyruszyliśmy więc punktualnie ze ślinką na języku,i po ok.40-minutach zawitaliśmy tam gdzie "płonie ognisko w lesie".Przywitał nas Marian i Janek .Po kilku chwilach uzbrojeni w patyki kielbaski już się smarzyły .

Mariana fotki zawsze mają charakter

"Młody" nie miał dziś towarzystwa miało być 6 dziewczyn ,ale Agnieszka zachorowała i same nie pojechały.Odgraża się że następnym razem przyjedzie z całą drużyną harcerską

Oprawa muzyczna była w najlepszym wydaniu-lekki bluesik zainspirował ptaki i był prawdziwy "dżemseszyn".Uczta dla ucha!

Rafał z młodym szybko znależli wspólny język

Heniek nie dowierza własnym oczom-młody 'wcina jak najęty"-w domu nie do pomyślenia!

I nagle Marian odkrył karty odnośnie niespodzianki-wspaniałe ogóreczki a potem 'palce lizać" nalewka własnej produkcji.Każdy wzniósł symboliczny toast

Uczta trwała ze dwie godziny.

Moja trasa wiodła przez "Przystań"

I dalej nową scieżką na Jamnę

Naprzeciw stadniny można prawdziwie odpocząć przy żabim śpiewie.Dwie takie rundki i do domu ,a jutro Piekary!