Famili cup -dolomity

Sampoczucie

Niedziela, 18 maja 2008 · dodano: 18.05.2008 | Komentarze 2

Sampoczucie po wczorajszym ok,więc 7 rano mycie roweru,i dojazd na start tu hasło druha z wczorajszej zabawy-'jeszcze ci mało?"Jak zawsze byli ci co mieli być!
Na starcie w mojej kategori same "stare wygi",ale po cichu liczyłem że będę czwartyTrasa -prawdziwe XC,nie było praktycznie długich prostych.Były podjazdy i zjazdy,ogólnie niezła częsawka.Wystartowałem dobrze i pierwsze kółko przejechałem w dobrym tempie,ale na drugim dopadł mnie wczorajszy pech .Znowu kapeć.Wiedziałem że jest siedmiu startujących a sześciu łapie się do klasyfikacji .Postanowiłem więc przebiec pozostałe okrążenia,mając nadzieję że ktoś nie ukończy.Ponadto byłem ciekaw jak z moją kondycją,czy po wczorajszej jeżdzie wytrzymam ,czy będe musiał się poddać.Wytrzymałem przy dopingu kibiców,jednak niestety byłem ostatni w kategori.Szkoda.Na pocieszenie pozostał mi fakt że udzieliłem wywiadu "Dziennikowi Zachodniemu"będzie w dodatku Bytomskim no i to że z kondycją nie jest żle:-)