• Sprzęt PENETRATOR

Magiczny Miechowicki las

Sobota, 2 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 4

Wczoraj z córką nie dalismy rady.Ale dziś pełny sukces!Podziękowania dla Bytomskiego forum które mnie zainspirowało.To było to -byli ludzie na szlaku i normalnie jechali,i patrzeli jak wariat czyli ja włazi w chaszcze.

Ten las należał do Tiele -Winklerów,był wspaniały i romantyczny.Nieznam się na roslinności ale do tej pory ja jako laik widziałem coraztoinne drzewa.Na fotce pierwsze zródlo "Minna'

a to najbardziej niedostępne i mało kto je widział żródło-Klary

A to perełka -betonowa ławka z 1888r odkryta podczas prac leśnych w 2001r

Trochę dalej w chaszczach kolejne żródło-"różane"

A to już Dąbrowa Miejska -u Wójcika

DSD-sportowa dolina!

Ślask 2009,w tym miejscu zawsze taki sam od stu lat

Anonimowy tchórz | 12:15 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Wpisz w google DSD Bytom i wszystko jasne
Anonimowy tchórz | 08:02 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Czy ktoś może napisać gdzie jest ta sportowa dolina?
kosma100
| 11:16 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Ale super miejsca odkryłeś.
Darek nie raz obwoził mnie po tych terenach ale do źródełka to mnie nie zaprowadził.
Pozdrawiam :)
Terrago44 | 10:37 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Kolejne *PEREŁKI* odkryte jak widzę.... mam nadzieję zobaczyć je osobiście w czasie wycieczki "Huragana"... kolejnej zresztą w temacie "Z Historią w tle".
Pozdrawiam !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edyne