• Sprzęt PENETRATOR

Wycieczka nad Chechło

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 5

Wycieczka na Chechło okreżną drogą.Celem było też poszukanie tajemnic Miechowickiego lasu.

Miechowicki zamek

Przypałacowy platan

Szkoda że tego palacu Winklerów nie da się już uratować.Agnieszka była zdziwiona tym że zamek w Mosznej też do nich należał.Spotkaliśmy też Dwóch jegomości którzy przyjechali tu po 40-stu latach a spędzili tu dzieciństwo.Co nam opowiedzieli to powiem jak tu przyjedziemy na wycieczkę

Pałac w Nakle powoli odzyskuje swą świetność

Jesteśmy na Chechle,po penetracji lasu Miechowickiego,nie znalezlismy żródeł, niestety

Park Grota

Po ubraniu klubowej bluzy ,"młoda "jechała jak na wyścigu

2x Felt

kosma100
| 11:30 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Bardzo brzydko, tymbardziej, że też tam byłam :)
Fajna rodzinna wycieczka :)
Terrago44 | 10:34 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Oj, nie wątpię... jak widzę zaangażowania nie brakuje, KARIERA jeszcze przed nią !
Kolarstwo w kraju musi stanąć w końcu na "nogi", widac że Młodzież coraz chętniej myśli o tej trudnej dyscyplinie i podejmuje wyzwanie rywalizacji .
Anonimowy tchórz | 19:46 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj djk71 :-),Terrago -powiedziała ze czeka na klubową huragana wtedy da nam popalić
Terrago44 | 11:39 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Noo, jestem pod wrażeniem (i to niesamowitym) - Zjechałeś z Córką piękne tereny !
Mnie szczególnie podoba się 3 Fotka..... to takie "przenosiny w czasy Rycerzy i Księżniczek"
No i widzę że wTeamowych Barwach bardzo do twarzy Agnieszce, a wiadomo że *BARWY* zobowiązują i wyzwalają dodatkowe pokłady energii !
Pozdrawiam Rodzinny Duet !
djk71
| 10:45 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Po moich terenach... i się nie odezwał... brzydko... ;)
Popraw datę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwato