• Sprzęt PENETRATOR

Wokół Ochodzitej

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 2

Być może to ostatni dzień z temp.20stopni,wybrałem się więc Beskidy.Chciałem jednak pojeżdzić pustymi asfaltami, bo na szlakach typu ścieżka już błoto i niebezpiecznie.Po krótkiej konsultacji z mapą padło na rejon Istebnej,przypomniałem sobie że właśnie tam są wymarzone rejony na tego typu wycieczki.Samochód zostawiłem na parkingu na przełęczy Kubalonka.Warto zaznaczyć że nie 'żdzierają skóry " za opłatę parkingową -5zet za cały dzień

Wyruszyłem czerwonym szlakiem rowerowym,czyli wspaniałą wąska asfaltową drogą.W dole widaćjezioro Czerniańskie i zameczek prezydenta.

Warto usiąść by podziwiać panoramę

Po drodze mijam Beskidek i za chwile jestem na Stecówce

Kosciólek na Stecówce

Docieram do Zaolzia.Na zdjeciu schronisko Młodzieżowe.Stąd zmieniam szlak na żółty piszy prowadzący do Koniakowa.

Ten odcinek jest bardzo "pofałdowany"i wymaga kondycji ,ale widoki rekompensują wylany pot

Koniaków

W tle Ochodzita,na foce wygląda bardzo niepozornie

Na szczycie Tak wialo ze trudno było isćAle widoki sta są wspaniałe

Podczas dalszej podróży ta gora cały czas mi towarzyszyła choć z różnych stron

Teraz zielonym szlakiem rowerowym kierunek Jaworzynka .Po drodze caly czas wspaniale klimaty i widoki

Docieram w końcu do styku trzech granic

Dalej kierowałem się przez Istebnę na Kubalonkę.W Istebnej Przy skrzyżowaniu ze znakiem kierujacym na centrum warto zatrzymać się na obiad .Pyszny schabowy z grzybami,frytkami i zestawem surówek 16zł

Tu już tłoczno jak w ulu

Ośrodek dla narciarzy biegowych spelnia wymogi FIS .Latem można tu wspaniale potrenować na rowerze.
To była wspaniała niewymagająca wycieczka .Polecam na niedzielny wyjazd np.rodzinny.Zdjęcia nie oddają widoków i wrażeń

e2rd
| 21:53 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Tylko 50km, ale wrażeń niemało!,szczególnie gdy pogoda pasi !
Franek810 | 18:51 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Widzę na tych zdjęciach jaką super wycieczkę znów pojechałeś ,przy okazji udzielając konkretnego instruktażu takim jak ja , gdzie ,co i jak w tych pięknych okolicach można z siodełka roweru ogarnąć.
Pięknie.
P.S. Dzięki przede wszystkim za info o konkretnych parkingach ,bo to jest taka zawsze wielka niewiadoma gdzie auto bezpiecznie zostawić na całodniowy wypad w góry.
Nieraz mnie to już zniechęciło żeby gdzieś autem podjechać bliżej gór.
Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe