• Sprzęt PENETRATOR

Na Przystań

Piątek, 25 października 2013 · dodano: 25.10.2013 | Komentarze 4

Tym razem miejsko,i niespodzianka.

Z centrum Kochłowic do terenów lesnych w okolicy Przystani od tego roku prowadzi bezpieczna droga rowerowa .Takie same są w Szwajcari,brawo samorzad .Cała trasa ma 15 km i została oddana w tym roku

Na Przystani jak jest ładna pogoda to i frekwencja dopisuje,można załapać się na autograf.

Bod10
| 21:12 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Franek dzwonek nie jest ekstra gadżetem ! To obowiązkowe wyposażenie.
Franek810 | 18:19 wtorek, 29 października 2013 | linkuj Dzwonek + Lusterko wsteczne z lewej = podwyższone bezpieczeństwo ,choć są tacy dla których to największy "obciach" rowerzysty .
Dla mnie nie ,już nieraz przekonałem się co do słuszności montażu tych ekstra gadżetów w rowerze.
johanbiker- | 19:11 niedziela, 27 października 2013 | linkuj O jednak nie wszystko zloto co się świeci.Może po zimie schropowacieje.Co do wymijania to chyba nie dla przecinaków bo jak robilem fote to na szosówce jechał gośc asfaltem a starszy pan uzył dzwonka by mnie ostrzec Swoją drogą też muszę w końcu zainstalować dzwonek.Pozdrówka
Franek810 | 21:13 sobota, 26 października 2013 | linkuj Ta "bezpieczna droga rowerowa" wcale nie jest taka bezpieczna ,przejedź się nią po deszczu to zobaczysz prawdziwe oblicze.
Poza tym dwóch rowerzystów ma problem z omijaniem lub wyprzedzaniem się wzajemnie ,przerabiałem to Johan już parę razy.
Tyle w tym dobrego że powstały jakieś wydzielone pasy i zawsze to pewien margines bezpieczeństwa jest.
Długa droga do europejskich standardów ,zresztą Ty sam wiesz najlepiej bo niejeden kraj zjechałeś.
Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz