Test nowej przerzutki tylnej Xt2008.Na

Wtorek, 24 czerwca 2008 · dodano: 24.06.2008 | Komentarze 8

Test nowej przerzutki tylnej Xt2008.Na pierwszy rzut oka bajer,inne rozwiazania
niż w poprzednich modelach

Tak scharakteryzowali ja w "bikestacji"
Tylna przerzutka Deore XT- model 2008-RD-772- sgs normalna sprężyna

Najwyższej klasy przerzutka tylna RD - M772 SGS z grupy XT 2008, z zapewnia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń. W połączeniu z dźwigniami Rapid Fire pozwala na intuicyjne wręcz sterowanie biegami w ekstremalnie trudnych warunkach. Technologia Shadow oznacza, że przerzutka ma bardzo spłaszczony profil, co minimalizuje prawdopodobieństwo uderzania w jakąkolwiek przeszkodę na trasie. Dodatkowo nowa przerzutka ma usztywnioną konstrukcję w pionie, dzięki czemu w przeszłość mają odejść przypadki uderzania o ramę podczas jazdy w naprawdę wyboistym terenie. Zabieg powinien dodatnio wpłynąć pozytywnie na zachowanie przerzutki przy dużych prędkościach. Posiada nowoczesny wygląd, a obrabiany CNC duży "X" jest doskonale widocznym i rozpoznawalnym znakiem.

Właściwości:

Najw. zębatka: 34T
Najmn. zębatka: 11T
Dyferencja: max. 22T
Aluminiowy wózek
Współpraca z manetkami RapidFire
Tuleje sworzni pokryte fluorem zmniejszają tarcie podczas zmiany przełożenia.
Liczba przełożeń: 9 biegów
Pojemność całkowita: 45T
Kółko prowadzące i napinające 11-zębowe: uszczelnione łożysko
Wersja SGS dlugi wozek
Waga rzeczywista: 225g.

johanbiker- | 19:47 piątek, 27 czerwca 2008 | linkuj Mavic-dałem do centrowania mavic xc719 i szok byla cała spękana,ale jeszcze pojedzie jutro ,ale kupiona juz na Krakow xc 713.Mój wniosek ta felga nie wymaga obslugi ale jak zaczyna bić to znaczy że dogorywa po ok 14 tys mocnej jazdy w terenie
mavic
| 17:37 piątek, 27 czerwca 2008 | linkuj Prezentuje się nieźle.
memento
| 23:14 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj łańcuch jest ok
długi wózek ma "większą pojemność" chyba ;)
będę musiał po prostu bardziej uważać na to żeby nie przekosić zbytnio łańcucha
johanbiker- | 21:48 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj Ale moim zdaniem bedzie ci działać bez zarzutu,najwyżej skrócić łancuch o trzy ogniwa
memento
| 20:48 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj dzięki... czyli jednak błąd Bikestacji :/
johanbiker- | 18:01 środa, 25 czerwca 2008 | linkuj Mierzyłem -10cm
| 19:52 wtorek, 24 czerwca 2008 | linkuj możesz zmierzyć odległość pomiędzy środkami kółek przerzutki? też kupiłem XT w Bikestacji, zamówiłem wersję z długim wózkiem(tak jak to opisali na stronie) a dostałem chyba ze średnim...
mój wózek ma 7cm(od środków kółek)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie