Info
Ten blog rowerowy prowadzi johanbiker z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 20536.85 kilometrów w tym 8852.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.30 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 30040 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2018, Marzec1 - 0
- 2016, Luty1 - 1
- 2015, Grudzień2 - 4
- 2015, Listopad1 - 0
- 2015, Luty1 - 0
- 2014, Wrzesień1 - 2
- 2014, Kwiecień4 - 4
- 2014, Marzec4 - 1
- 2014, Luty6 - 2
- 2014, Styczeń1 - 0
- 2013, Grudzień1 - 0
- 2013, Listopad1 - 3
- 2013, Październik5 - 9
- 2013, Wrzesień1 - 0
- 2013, Lipiec1 - 1
- 2013, Czerwiec1 - 6
- 2013, Maj2 - 0
- 2013, Kwiecień4 - 1
- 2013, Marzec1 - 1
- 2013, Styczeń1 - 0
- 2012, Grudzień1 - 0
- 2012, Listopad1 - 0
- 2012, Wrzesień1 - 1
- 2012, Lipiec1 - 0
- 2012, Maj2 - 3
- 2012, Marzec2 - 0
- 2011, Grudzień1 - 2
- 2011, Listopad5 - 1
- 2011, Październik4 - 2
- 2011, Wrzesień7 - 5
- 2011, Sierpień1 - 1
- 2011, Kwiecień1 - 1
- 2011, Luty1 - 0
- 2010, Grudzień1 - 1
- 2010, Listopad3 - 12
- 2010, Październik7 - 8
- 2010, Wrzesień2 - 5
- 2010, Maj7 - 7
- 2010, Kwiecień9 - 0
- 2010, Marzec4 - 0
- 2010, Luty1 - 1
- 2009, Listopad2 - 5
- 2009, Sierpień1 - 1
- 2009, Lipiec1 - 4
- 2009, Czerwiec6 - 3
- 2009, Maj14 - 28
- 2009, Kwiecień15 - 36
- 2009, Marzec9 - 30
- 2009, Luty1 - 11
- 2009, Styczeń3 - 5
- 2008, Grudzień5 - 18
- 2008, Listopad14 - 35
- 2008, Październik18 - 15
- 2008, Wrzesień19 - 14
- 2008, Sierpień18 - 11
- 2008, Lipiec13 - 31
- 2008, Czerwiec13 - 23
- 2008, Maj21 - 30
- 2008, Kwiecień14 - 57
- 2008, Marzec10 - 56
- 2008, Luty7 - 39
- 2008, Styczeń6 - 31
- DST 5.00km
- Aktywność Jazda na rowerze
Test nowej przerzutki tylnej Xt2008.Na
Wtorek, 24 czerwca 2008 · dodano: 24.06.2008 | Komentarze 8
Test nowej przerzutki tylnej Xt2008.Na pierwszy rzut oka bajer,inne rozwiazania
niż w poprzednich modelach
Tak scharakteryzowali ja w "bikestacji"
Tylna przerzutka Deore XT- model 2008-RD-772- sgs normalna sprężyna
Najwyższej klasy przerzutka tylna RD - M772 SGS z grupy XT 2008, z zapewnia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń. W połączeniu z dźwigniami Rapid Fire pozwala na intuicyjne wręcz sterowanie biegami w ekstremalnie trudnych warunkach. Technologia Shadow oznacza, że przerzutka ma bardzo spłaszczony profil, co minimalizuje prawdopodobieństwo uderzania w jakąkolwiek przeszkodę na trasie. Dodatkowo nowa przerzutka ma usztywnioną konstrukcję w pionie, dzięki czemu w przeszłość mają odejść przypadki uderzania o ramę podczas jazdy w naprawdę wyboistym terenie. Zabieg powinien dodatnio wpłynąć pozytywnie na zachowanie przerzutki przy dużych prędkościach. Posiada nowoczesny wygląd, a obrabiany CNC duży "X" jest doskonale widocznym i rozpoznawalnym znakiem.
Właściwości:
Najw. zębatka: 34T
Najmn. zębatka: 11T
Dyferencja: max. 22T
Aluminiowy wózek
Współpraca z manetkami RapidFire
Tuleje sworzni pokryte fluorem zmniejszają tarcie podczas zmiany przełożenia.
Liczba przełożeń: 9 biegów
Pojemność całkowita: 45T
Kółko prowadzące i napinające 11-zębowe: uszczelnione łożysko
Wersja SGS dlugi wozek
Waga rzeczywista: 225g.
Komentarze
długi wózek ma "większą pojemność" chyba ;)
będę musiał po prostu bardziej uważać na to żeby nie przekosić zbytnio łańcucha
mój wózek ma 7cm(od środków kółek)