Wycieczka z "żródełkiem w tle"

Sobota, 26 kwietnia 2008 · dodano: 27.04.2008 | Komentarze 6

TRASA: Makoszowy-Halemba-Paniówki-Chudów-Ornontowice-Dębięńsko-Stanowice-Szczejkowice-Palowice-Zazdroś-Gardawice-Gostyń-Żwaków-Wilkowyje-Gniotek-Wzgórze Kamionka-Jamna-St.Kużnica-Halemba-Makoszowy

Dzisiaj Odpowiedzieliśmy na zaproszenie klubu rowerowego "AMATOR"z Zabrza.Pojechaliśmy z nimi na zlot rowerzystów w Stanowicach,a potem przed siebie.Lucyna potrktowała ten wyjazd jako trening przed maratonem.

Zaczęło sie od "złapania kapcia",ale ponieważ zawsze daje sobie zapas czasu to wyjechaliśmy o czasie

Na tej drodze warto stosować się do przepisów drogowych

Oczekujemy na następną grupę.Nagle oczom nie wierzyłem obok nas przejechała KOSMA100!z Jaworzna.Pojechalem za Nią i to była faktycznie Ona .Z wrażenia nawet fotki sobie nie zrobiliśmy.Pojechała zobaczyć zamek chudowski a ja dalej z grupą.Miło było poznać sławną bikerkę

Fajne radyjko 2 mniuty pokręcisz ,i gra 20 minut

Dojeżdżamy do Dębieńska

Przez słomkę lepiej smakuje

Na zlocie było dużo zabawy,puchary ,dużo rowerzystów nawet z Poznania

Rzut do celu oponą

To człon naszej naszej wycieczki

Mózg AMATORA

Przy pierwszym żródle

Rodzynek dzisiejszej wycieczki-kosciółek w Palowicach,przywieziono go z Leszczyn.Jego budowę zaczęto w 1594 roku!-szok!

Marian zawsze gotów do skoku!Tym razem fałszywy alarm

Hajna pije zdrowie Andego

kultowy bar Widok-Paprocany

To był wspaniały punkt wycieczki,jedziemy na wzgórze Kamionka na azymut!

Jesteśmy na szczycie!

Tak pracuje profesjonalista

Haina chyba coś chce powiedzieć

Wcześniej pojedynek wzrokowy

Zródło trzecie

johanbiker- | 14:42 wtorek, 29 kwietnia 2008 | linkuj Poprawię się:-)
tomek | 23:22 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Gratuluję dystansu. Szkoda, że na kilku fotkach koledzy są obcięci. Rzuca się to w oczy.
johanbiker
| 15:00 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Faktycznie pomyliłem miejscowości:-)
komandir | 13:27 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Udany dzień,świetne towarzystwo,super zabawa, brawo JOHANBIKERS.:)))
Terrago44 | 12:06 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Tak sobie myślę Janku że to NAJWESELSZA WYCIECZKA OSTATNIMI CZASY(na pewno nie jedyna)!
Sam Twój reportażyk wywołuje wesołe wspominki i śmieszne momenty których było mnóstwo !
Zabiera poukładanie takiej "RELACJI" trochę czasu - ale warto, jest co później wspominać.
POZDRAWIAM, życząc super-zakręconego, zdrowego i wesołego tygodnia.
djk71
| 22:32 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Jak zwykle wycieczka pełna wrażeń i uśmiechu.

BTW: Kosma jest z Dąbrowy (choć to sumie koło Jaworzna :-) )

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz