Start w maratonie w Wrocławiu

Niedziela, 20 kwietnia 2008 · dodano: 20.04.2008 | Komentarze 11

Startowalem na dystansie giga byłem chyba 15 w kategoori czas 4.05(nieoficjalnie)Jak dla mnie to udany występ ,ale czuję nogi bo z powodu totalnego zabłocenia napedu ,miałem do dyspozycji tylko duży blat z przodu

Na starcie

Błoto i kałuze na trasie zrobiły swoje

Na mecie

johanbiker- | 15:55 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj Milego wypoczynku ,a maraton tez bedzie w Krakowie myślę ze bedzie ok 1500 ludzi.
katane | 15:26 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj oh johanbiker nawet nie wiesz jak bym chciała zobaczyć taki maraton a co dopiero wystartować :) a Zdzieszowice niestety odpadają nawet na to pierwsze (czyli 'zobaczyć') bo będę w tym czasie na weekendzie w górach (a już raczej wracać)
pozostaje mi być tylko myślami z wszystkimi zawodnikami :) oczywiście bedę trzymać za Ciebie kciuki, bo chyba bedziesz startować? :)
johanbiker- | 05:46 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj Katane wez kumpela i pojedzcie do Zdzieszowic to coś dla was!Są różne dystanse a przygoda przednia!
katane
| 23:51 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj ja również gratuluję :)
Anonimowy tchórz | 15:42 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj venhelsing-las czeka
Dj_Wiro-oprócz naszych jeszcze parę tysięcy pewnie tak wyglądało wczoraj
Wszystkim dzięki za gratulacje
komandir | 08:44 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Brawo Janek jestem zciebie dumny :) gratulacje
Terrago44 | 08:22 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Samo ukończenie Maratonu w tych warunkach to już moim zdaniem wielki sukces, a co dopiero miejsce wśród najlepszej 20- ki w kategorii.

Szczerze gratuluję !
Treningi przyniosły pozytywny i efektywny skutek.
A teraz - pucowania rowerka czas !
POZDROROWER.
WrocNam
| 04:07 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Gratulacje!
djk71
| 23:07 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj Brawo, brawo... :)
15-ty w Giga to niezly wynik.
vanhelsing
| 23:03 niedziela, 20 kwietnia 2008 | linkuj :D :D :D O kurdę!!!!!! Daaawno nie widziałem tak ubłoconego rowerka i bikera :D Hoho, zrobiłeś mi smaka, jak wyzdrowieję, to lecę do lasu na błotko :D

Gratulacje wyniku ;)

Pozdro;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dwina