WYCIECZKA SIELANKOWYMI WIOSECZKAMI

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Komentarze 6

WYCIECZKA SIELANKOWYMI WIOSECZKAMI DO OSTRAWY
TRASA;Makoszowy-Knurów-Kamien-Rybnik-Niedobczyce-Radlin-Wodzisław śl-Czyżowice-Gorzyce-Olza-Zabełków-Chałupki-Bohumin-Ostrava
Powrot -asfalt do Rybnika potem czarna scieżka rowerowa, potem zółta i jesteśmy w Kamieniu Dalej żółta rowerową do Czerwionki.Asfaltem do Debięska i niebieską rowerową do Ornontowic -Halemba i Makoszowy
Serdeczne dzięki ekipie siedmiu dzielnych entuzjastów, zrobiliśmy wiele dobrze się bawiąc! Dzięki!

na miejscu zbiórki-po raz pierwszy zabiły dzwony

komandir sie zalożył że pojedzie w strefie beztlenowej

Rybnik kusi nie tylko fontannami!

Waldi podpatrzyl ludzi z fotosesji?

Prawie jak w Vegas!

Jurek nie wytrzymał i pokazał kroki nowego tańca który obowiązuje na wiedeński szlak

rynek Rybnicki

św. Nepomucen -most Karola w Pradze.Czczony na Śląsku i Morawach

Przemycilem odcinek szutrowy, okazalo się że ekipa chce do domu rowerem i wiecej bezdroży-jestem w szoku!

Wodzisław

To już przed Ostravskim ratuszem ,ten szczegół nas dał nam wiele do myślenia

to jeden z celów wycieczki

Na tropie nastepnego punktu wycieczki

Ostravski rynek

I znowu parlament

Gdzie na stadion?

No i jest!

niestety zamkniety-zdjecie z ponad płotu

w Chalupkach uzupełnienie zapasów -promocja polskich produktów

Strefa awari

część ekipy robiła w trakcie kurs kuriera rowerowego

na leśnym szlaku do Kamienia

tu Heniek zrobił taka reklamę naszej kultowej knajpce ,że pojechała za nami horda bikierów

A to efekt!

Sponsorem naszej wycieczki był Jerzyk i 'Karmi'

Dzięki!-do nastepnego razu!

slavo
| 21:21 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj oglądając te relację - powiem krótko , extra wypad!-żałuję że nie mogłem,no ale służba nie dróżba...
pozdro - hej!
djk71
| 20:39 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Ech... brak słów na komentarze... żałuję, że nie udało mi się dołączyć.
W sumie to jakoś się nie zdziwiłem, że zdecydowaliście zmienić plany i wrócić rowerami :-)
Gratuluję tak dystansu, jak i przede wszytskim fantastycznej wycieczki w doborowym towarzystwie.

katane
| 18:07 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj eh mówiłam o pierwszym foto a widzę, że dziś dodałeś inne fajne fotki
vanhelsing no natrzaskali km
pozdro !
vanhelsing
| 17:57 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Ale kilometrów natrzaskaliście ! :) Wycieczka musiała być super, jeszcze w tak doborowym towarzystwie :)
Terrago44 | 13:21 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Johan - Po trzykroć dziękuję !
Tak dobranego rowerowego towarzycha dawno nie spotkałem..... ! - i niech sobie"KTOŚ" nie myśli że to jest jakieś tam kadzenie.
A myślę że tym Ostravskim Rajdem, mam u WAS skromny kredyt zaufania.
Szkoda, szkoda, szkoda - że nie mogę z taką EKIPĄ na WIEDEŃ !!!
Fotka nr.4 - u mnie Imiejsce
coments - "Jurek nie wytrzymał i pokazał kroki.......... .
Pozdro)****
katane
| 13:20 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj na zdjęciu widzę tylko 5-ciu entuzjastów he he no chyba, że doliczę jeszcze kierowcę i z tyłu widać jakieś łapki - to chyba ten siódmy ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nimio