Komentarze 1

Szlakiem kolejki wąskotorowej z Gliwic do Bojkowa

Skorzystaliśmy z zaproszenia "Gliwiczan 'no i fajnie bylo!

Pojawiło się blisko sto osób,ze mną byli Waldek i Andy

na trasie kolejki w kierunku Trynku

Stacja Trynek chyli się ku upadkowi,a jeszcze w latach 90 ludzie jezdziki na grzyby do Rudzkich lasów

Prawdziwy fotograf jest jak snajper

Brawo dla miejskiego konserwatora zabytków-nie pozwolił zlikwidować szyn i jest pamiatka po kolejce

Projekt "Nowe Gliwice'jest juz praktycznie na ukonczeniu o czym opowiadał szef inwestycji

Ale że Nowe Gliwice to teren pokopalniany to jest i hałda którą ten stwór segreguje

Nie ma litosci tędy szły tory ,to i my

Szpec od tematu ma nieprzeciętną wiedzę

A po przeciwnej stronie tunelu Waldek na tle swojego logo wyborczego-wszyscy go poparli sukces gwarantowany!

Wszyscy biegiem bo podobno z Bojkowa mozna jeszcze dojechać do Rud!

Przed kościołem w Bojkowie

Do bunkru w rejonie prowadzi nas pan który przyjechał tu po wojnie i opowiedział nam co ,nieco z jego puntu widzenia

Penetrujemy niemiecki bunkier przed pojawieniem się Gliwiczan

na atrapie kopuły czekamy na resztę,cały ten schron to była niemiecka propaganda

Marian dalej tropi

Specjalny odcinek drogi do domu

Na autostradzie A-1

W kultowej knajpce Andy na wszelki wypadek w kaftaniku bezpieczeństwa z żółtej łodzi podwodnej

Za wiele się nie rozpisywałem bo niedlugo będzie relacja na stronie "Gliwiczan"