Komentarze 7

Poszukiwania zródeł Potoku Jamna
TRASA
Makoszowy-Paniówki-Borowa wieś-Śmiłowice-Mokre-Mikołów-Reta-czerwony szlak pieszy-zielony szlak pieszy-Stara Kużnica-Halemba -Makoszowy
WARTE UWAGI
Dolina Jamny

Jadąc do Mikołowa myślalem co za temat wycieczki wymyślec.Rynek to oklepany temat,i tu olśnienie Potok Jamna,płynie w moim kierunku nie raz dał mi sie we znaki gdy błądziłem po lesie.Gdzie są jego zródła?Mapa wskazywała na Retę i tym tropem pojechałem,a to chyba błąd bo teraz patrząc na inną widzę że zródła są w centrum.Może się mylę na pewno jutro to sprawdzę,bo może sie nie mylę.

Na Mikołowskim rynku- odnawiają kamienice

Jak w Austri

Szczęka opada!

Jezeli potok ma swój początek w Recie to tu

Obok jest wielki plac budowy ,ale ten strumyk dal im tak popalic ze musieli go zmeliorowac i pod budową i droga dac do rury .Wniosek-to nie jest sciek,może jednak Jamna?

To droga do Potoku pamiętam jak mnie kiedyś zwiodła,nagle się kończy i zaczyna się ścieżka na brzeg Jamny

A to już w rejonie zródełka,jak dobrze pójdzie to będzie tu miejsce odpoczynku dla turystów

Tu Jamna jest zniewolona walem przeciw powodziowym,ale jeszcze chwila i ma połączenie z Bałtykiem

Tu Jamna wpada do Kłodnicy,niby taka stateczna i uległa ale ja wiem że czeka by pokazac swoje Ja.A moja wycieczka do powtórki do żrodeł!

Kategoria SAMOTNIE

meteor51 | 16:03 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj No i Jamna rzeczywiście pokazała pazur:

pozdr,
m51
djk71
| 06:52 poniedziałek, 10 marca 2008 | linkuj Dobry temat i w drogę. Fajnie, że tak łatwo znajdujesz nowe i zawsze interesujące tematy.
Muszę w końcu na spokojnie się wybrać na mikołowski rynek, bo ostatnio... ech pamiętasz... pod zalewał mi oczy :-)
johanbiker
| 08:11 sobota, 8 marca 2008 | linkuj No ładnie,zobacz sobie szyb Maciej wewnątrz
qvejt
| 21:58 piątek, 7 marca 2008 | linkuj trochę ci pozazdrościłem i tez trochę pojeździłem
johanbiker
| 18:44 piątek, 7 marca 2008 | linkuj Galen-no masz rację,cieszy to że spacerując po Polskich miastach coraz wiecej jest do oglądania
Terrago-napisalem Ci na pocztę o moich spostrzeżeniach,temat jest bardzo rozwojowy i kontrowersyjny.Na pewno trzeba zobaczyc tą drewnianą o DZIWO CZYNNĄ! instalację wodociagową.W ten wekend nie mam czasu ,ale może Tobie sie uda pociągnąc temat
Pozdrawiam
Terrago44 | 09:26 piątek, 7 marca 2008 | linkuj www.zim.com.pl - co nieco o Potoku Jamna.
oj byłeś tak blisko .......... !!!.

Za tak interesujące propagowanie Mikołowa należy się nagroda.
POZDRAWIAM.
Galen
| 22:10 czwartek, 6 marca 2008 | linkuj Zieleń na fasadzie budynku raczej rzadko spotykana ale wygląda fantastycznie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kazda