Komentarze 5

Po lesie
TRASA:Makoszowy-Las Halembsko-Panewnicki
Warte uwagi:
Jeleń który dał sie podejść dopóki nie zobaczył aparatu

To fotka żródełka w Halembskim lesie,tu nieraz latem wracając z beskidów doznałem ukojenia,tu nie raz spotkałem ciekawych ludzi.Tu nie raz wysluchałem lokalnych legend przekazywanych z pokolenia na pokolenie
Ale nie podoba mi się wystrój tego miejsca ,i za punkt honoru postawilem sobie że w tym roku zorganizuję akcję 'dopasowania tego miejsca do otaczajacych go walorów
Wstępnie pomogą mi harcerze,no i kto zechce.
Chyba sami przyznacie że wygląda to teraz jak proteza "siusiaka lasu'

Nie pamiętam dokładnie w ktorym roku dotarlem do żródła ale zainteresowałem się tym "zjawiskiem' i przeszukałem zbiory biblioteki miejskiej(nie bylo jeszcze netu)
i natrafiłem na to co na fotce.Ukazalo sie w Glosie Zabrza.Jest to porównanie wody z żródła (lewa str.tabeli)do kranówy(prawa str. tabeli)

Pięć metrów dalej jest taki widok ,to rzeka Jamna,jak może byc szeroka widać po granicy lasu

W 1997r rzeka zajmowała całą przestrzeń,no ale jak widać natura przewidziała taką możliwość

A to ośrodek przystań-latem przewija się tu na moje oko około 700 tyś rowerzystów

Wlaściciele tego obiektu dbają o reputację ośrodka i w mojej ocenie w skali do 5-są na piatkę!

Terrago44 | 10:42 środa, 5 marca 2008 | linkuj Na miarę możliwości i czasu jakim obecnie dysponuję, jak tylko zajdzie potrzeba pomocy to możesz na mnie Johan liczyć.
Tylko czy "społeczeństwo" zaakceptuje a w szczególności uszanuje jakiekolwiek zmiany przy źródełku - w to śmiem wątpić !!!
johanbiker
| 18:25 wtorek, 4 marca 2008 | linkuj Wracajac do zródełka jestem na etapie biurokratycznych zawiłości ale bądżmy dobrej myśli
A kto Was pomoże?
komandir | 20:21 niedziela, 2 marca 2008 | linkuj Pomysł wspaniały trzeba zrealizować przed MEGAWYPRAWĄ ANDEGO,musimy udzielić mu kilka wskazówek,np.ile dolców trzeba trzymać w ręce :)
johanbiker- | 23:13 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj No dobry pomysł,ale nikt nie jest w stanie wszystkie je zaliczyć podczas wycieczki.W Halembie na 100m kwadratowych tak na oko przypadają trzy.No ale temat wart uwagi,na mojej mapie jest już taki szlak .Wstępnie zaliczyliśmygo w drodze na festiwal ku czci Ryśka.szkoda że nie zrobilismy relacji
MAx | 22:48 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Widzę, że ciągnie cię do tych stron. Może jakiś reportaż o kultowych knajpach. Myślę, że wzbudził by zainteresowanie. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kaweg