Komentarze 10

Dzisiaj znowu Mokre ,ale już do Mokrego na maxymalnych obrotach jakimi obecnie dysponuję :-(
Trasa : Makoszowy-Paniówki-Paniowy-Bujaków-Mokre-Reta-St.Kużnica-Halemba-Makoszowy

warte uwagi -Mokre

Znowu dzisiaj mnie tu przyciągneło.to dziwna kraina .Górny śl. a klimaty jak w Beskidach,a atmosfera jak 200 lat temu.Na zdjeciu piec do spalania kamienia wapiennego"Wapiennik"

Widok na "nowe Mokre" z hałdy obok pieca,ale nie jestem tak do końca przekonany że to hałda,bo droga na szczyt prowadzi trawersem i na każdym poziomie są jakby studzienki ,takie jak przy zbiornikach wody np. Przy elektrowniach(podobne czynne są w Starej Kużnicy,a są to zbiorniki el. Halemba)

Ten "kominek' jest w bezpośredniej bliskości kamieniołomu widocznego już na mapie z 1794r

To nie są piwnice zamku ,,,,, to wnętrze pieca!

Trochę dziwny ten ksieżyc!

No i czas na konkrety-wszyscy co uważają że takie dziury są tylko w Suchej Górze
niech tu przyjadą

A to super traska na doskonalenie techniki

Wielka dziura

a to zobaczylem na przykościelnym cmentarzu w Mokrem ,następna wycieczka to spacer po wiosce-niesamowitej.Mam nadzieję że przeszyją Was ciarki bo to miejsce niezwykłe,i mam nadzieję ze obszerny materiał na który mam pomysl bedzie godny uwagi!

Kategoria SAMOTNIE

Ewa G. | 08:56 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Byłam tam z Grzesiem w sobotę niejeden głaz przydałby się na skalniak :)pozdrowionka
| 23:26 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj Terrago44
Jak zakwitną fiołki oczywiście :-)Natomiast jak masz czas w niedzielę to zapraszam.
Szczegóły na forum,lub stronce "Euro 2008'
Pozdrawiam
Terrago44 | 20:56 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj JOHAN - to kiedy rusza ta Bikekarawana na Fiołkową Górę i jej tajemnicze okolice!
Pozdrawiam.
johanbiker
| 18:09 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj No właśnie pisałem że "częściowo".Mają tam swoje "mieszkanie"nietoperze więc po co je niepokoic.Gdzieś na forum poszukiwaczy czytałem że chyba tam wchodzili,ja nie mam takiego zamiaru :-)
Pozdrowienia
max | 17:23 czwartek, 7 lutego 2008 | linkuj tunel pod Fiołkowa Gora nie zostal zasypany, jest zasypane jego południowe wyjscie, gdyby troche pokopac to daloby sie wyjsc tyle ze nie jest to zbyt bezpieczne a zarazem rozsadne
| 18:22 wtorek, 5 lutego 2008 | linkuj Terrago
Wybierzemy się tam grupką poszperac,zachaczajac o Fiołkową i Sośnią górę.Można tam co nie co wyszperac czasów wojny.W środku Fiołkowej G. był tunel ,niedawno go częściowo zasypano
dkj71
Już niedługo
Wicio
dzieki za pozdrowienia i wzajemnie
Terrago44 | 08:24 wtorek, 5 lutego 2008 | linkuj Johan - te miejsca które w końcu chciałem zobaczyć osobiście, mam na Twoich i po części Leona ładnych fotach.
Jak widzę, przeprowadziłeś "EKSPLORACJĘ DOKŁADNĄ".
Fajnie się ogląda.Już czekam z wielkim zainteresowaniem na materiał z Mokrego!
Pozdrawiam, udanej wycieczki po Mokrem(suchym oczywiście) życzę!
djk71
| 22:27 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj Muszę się kiedyś z Tobą wybrać... niesamowite tereny odkrywasz...
slavo
| 20:56 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj no i super , jest materiał na niedziele co?
wicio150
| 20:26 poniedziałek, 4 lutego 2008 | linkuj :) Fajne te kominy nie daleko mnie na dzieckowicach sa tez podobne kominy :P ale bardziej zniszczone. Pozdrawiam goraco

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyz