Po pracy torba w kąt i

Czwartek, 31 stycznia 2008 · dodano: 31.01.2008 | Komentarze 7

Po pracy torba w kąt i jazda!
Trasa:Makoszowy,Bielszowice,Czarny las,Nowy Bytom,Chebzie,Wirek,Kochlowice ,Halemba ,Makoszowy

Jestem na granicy Czarnego Lasu i Nowego Bytomia jest fajnie bo zrobili miejsce by spokojnie jechac obok

Nowy Bytom -powstał po tym jak wycięto wiekowy las -Czarny las.Kościół św. Pawla z 1912r-coś pięknego!

Plac Wolnosci-N.Bytom

UL.Niedurnego-w tle swego czasu jeden z najwiekszych domów towarowych w Europie

Trasa DTś buduje się exspresowo-widok w stronę Zabrza

Sławne osiedłe familokow Kauffhaus "na Fryncycie"

Godny uwagi jest całoroczny kawałek zieleni na prawo od drzwi

Ruda poprawia systematycznie stan nawierzchni dróg-torowisko tramwajowe wyglada nieciekawie z okna autobusu,więc....

Piwnica

Zegar sloneczny

Takiego szyldu jeszcze nie widziałem,brawo!-grunt to byc widocznym:-)

Kategoria SAMOTNIE

komandir | 11:34 sobota, 2 lutego 2008 | linkuj Brawo Jasiu, dzięki Ci zato że potrafisz na nowo odkrywać historię miejsc obok których przechodzimy codzień
johanbiker
| 11:11 sobota, 2 lutego 2008 | linkuj Terrago44
W pelni się zgadzam z Tobą tak powinny wyglądac połaczenia miedzy dzielnicami miast
DMK77
Bardzo mi miło :-)
djk71
No właśnie-to "nie tylko"jest wlasciwe :-)
Terrago44 | 09:56 piątek, 1 lutego 2008 | linkuj Pozdro Johan.
Znów widzę ciekawostki na Twojej Galerii.
- ścieżka rowerowa wzorcowy model , wytyczona obok chodnika, tak to powinno wyglądać wszędzie i zawsze.
- ta reklama z rowerkiem podświetlonym lampkami(zgłaszam do konkursu na fotę miesiąca stycznia).
Familoki na "Fryncicie" niejedno pokolenie już przeżyły i dużo tajemnic kryją w swoich murach.
djk71
| 23:48 czwartek, 31 stycznia 2008 | linkuj Zabudowa Rudy (oczywiście nie tylko) zawsze mnie ujmowała.
johanbiker
| 21:51 czwartek, 31 stycznia 2008 | linkuj No metr dalej jest przejscie,a może nie?nie pamiętam :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luwal