• Sprzęt PENETRATOR

Finał Bikemaratonu

Niedziela, 3 października 2010 · dodano: 07.10.2010 | Komentarze 6

No i nadszedł ten szczególny wekend.Czas na rozstrzygnięcia,cały rok treningów ,wyrzeczeń i dalej wielka niewiadoma.
Na starcie w Świeradowie myśli kotłują się w głowie .Specjalnie na ten start trenowałem zjazdy w Beskidach.Jest jednak problem ,kontuzja kości udowej,na razie prochy pomagają nie boli.

Trasa była niezbyt wymagajaca ,ale podjazdy jednak były .Zjazdy to szok mialem 72 km/h,goście mieli po 90

Ostatnie 30km to była dla mnie droga przez mękę .TNa technicznym zjezdzie przed metą ,już bez zachamowań wyłem z bólu(widac na focie)
Jednak pojechalem niezle ,a telefon od Slavo to był piękny moment.Okazało się że bedę piaty w generalce i jutro praktycznie juz nie muszę jechać

To piąte miejce to dla mnie marzenie!A mogłem być nawet poza dziesiatką.Na moje oko to niektórych zabiła rutyna .W Karpaczu wystartowałem turystycznie ,jednak mialem na oku rywala co mnie gonił w generalce ,nie dałem mu zarobić pkt.
To był najszcześliwszy kolarski wekend,i chyba lepszego wyniku już nie osiągnę.

Dla tego trofeum wato było orać cały rok ,odpuszczać festyny, imprezy .To wspaniały prezent na moje dziesieciolecie przygody z rowerem

piootrj
| 07:38 piątek, 8 października 2010 | linkuj Gratulacje !!!
eper
| 19:43 czwartek, 7 października 2010 | linkuj Gratulacje :)
kkkrajek18-remov
| 19:35 czwartek, 7 października 2010 | linkuj człowiek nie zna swoich granic także trenuj ambitnie dalej i życzę dalszych sukcesów :)
pozdrawiam
djk71
| 19:13 czwartek, 7 października 2010 | linkuj Brawo. Gratulacje. Brak mi słów. Tak trzymaj.
MAX | 19:10 czwartek, 7 października 2010 | linkuj nO NIEŹLE JEDNAK STAĆ CIE NA WIĘCEJ I WIEM CO MÓWIE - DLATEGO PROSZE NIE OSIADAJ NA LAURACH !!!! wIELKIE GRATULACJE - CZY TYM RAZEM PUCHAR BYL METALOWY ?
kondzios230
| 19:08 czwartek, 7 października 2010 | linkuj Gratulacje wytrwałości-za start z kontuzją i dziesięć lat w siodle!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz