• Sprzęt PENETRATOR

Przetestować opony

Czwartek, 6 maja 2010 · dodano: 06.05.2010 | Komentarze 4

W sobote maraton Zdzieszowicki,ważny bedzie tu dobór opon.Dobrałem i dziś przetestowałem.Powinno być ok!

Do soboty muszę wyleczyć angine i będzie ok

pawelm4
| 20:17 czwartek, 6 maja 2010 | linkuj No wiesz, Wrocław był "płaski", teraz zaczną się górki, ale jestem dobrej myśli, w końcu nie po to śmigam po dwie godziny na mocnych treningach, aby sobie na zawodach robić "wypad po bułki" :D
piootrj
| 19:01 czwartek, 6 maja 2010 | linkuj Paweł, z takę formą nie masz się czego obawiać, niech się boją przeciwnicy :)
pawelm4
| 18:24 czwartek, 6 maja 2010 | linkuj W zeszłym roku, mimo, że nie padało to w lasach było mokro, a na sobotę zapowiada się prawdziwy hardcore, ja swoje oponki na których pojadę już testowałem w najróżniejszych warunkach i jedyne o czym myślę, to aby nie spaść z wysokiego 9 miejsca w M3 (Mega) ;)
piootrj
| 18:03 czwartek, 6 maja 2010 | linkuj Też wybieram się do Zdzieszowic. Będzie to mój pierwszy maraton w tym roku. Ja jadę na moich IRC Mythosach, mam nadzieję, że dadzą radę. Pozdro i może do zobaczenia w Zdzieszowicach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz