Wyscig 'Gliwickie siódemki".Czasówka

Niedziela, 26 października 2008 · dodano: 26.10.2008 | Komentarze 7

Wyscig 'Gliwickie siódemki".Czasówka po asfalcie ,pojechałem swoje ale przed startem byłem załamany sprzętem rywali,i tym ze nie lubie asfaltu i czasówek.Może to mnie zmobilizowało.
Wynik 13m19sek dał mi pierwszy plac w kat.i calkiem nieżle open,chyba wygrałem z jakimiś kolarkami.Jestem cały happy!To jest super rok pod każdym calem

Więcej jutro na forum

johanbiker- | 05:45 wtorek, 28 października 2008 | linkuj Terrago46-dzięki za gratki ,Barbórka oczywiście będzie jak co roku krótki wyjazd .Z tego co mi wiadomo, to 'ODYS' szykuje jakieś zakończenie sezonu bez rowerów przy piwku.Ma to być połączone z prelekcją i relacją multimedialną Andego ,na temat podróży do Chin.Może nawet będą zaproszenia w lokalnych mediach.Na razie mogę tylko tyle zdradzić,reszta niech bedzie niespodzianką
slavo-bez przesady,udało się i tyle,co do wiatru -chyba tam nigdy nie przestaje wiać,dobrze że nie było zamieci śnieżnych.Brawo dominol!
slavo | 22:35 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj `jestes wielki !
gratki za wynik i miejsce , nie było lekko - ten wiatr dał nam w kosc...
ps. młody też cieszy sie z pucharu i nagród - pozdro hej!
Terrago46 | 18:39 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj Gratulacje za wynik i piękne zakończenie sportowego sezonu (kolarskiego), bo turystycznie to myślę że nie skończysz i w grudniu na Barbórkę jeszcze śmigniemy gdzieś z * ODYSEM *
Serdecznie Pozdrawiam !
johanbiker- | 17:32 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj Dzięki!
komandir | 04:19 poniedziałek, 27 października 2008 | linkuj brawo janek gratki :)
katane
| 22:54 niedziela, 26 października 2008 | linkuj piękny puchar :) GRATULACJE
WrocNam
| 21:03 niedziela, 26 października 2008 | linkuj Wielkie gratulacje! Wygrać z kolarkami na asfalcie to osiągnięcie. :-D
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled