Wycieczka w krainę Subregionu

Niedziela, 5 października 2008 · dodano: 05.10.2008 | Komentarze 2

Wycieczka w krainę Subregionu Zachodniego,śladami tamtejszych pałaców

Trasa:Makoszowy-Rudy-Nędza-Marklowice-Racibórz-Brzeżnica-Łubowice-Sławików-Czerwięcice-Modzunów-Słowienko-Krowiarki-Piotrowice Wlk.-Lenartów-Wojnowice-Bieńkowice-Tworków-Krzyżanowice-Buków-Syrynia-Lubomia-Krzyżkowice-Rydułtowy-Rybnik-Knurów-Makoszowy

Wycieczka "z górnej półki"Dużo terenu,piękne widoki,ciekawe obiekty,jazda na azymut,piękna pogoda,wspaniała atmosfera w ekipie

Więcej napisał Andy http://zabrze.net.pl/franciszkanska/mak/2008/ZAMKI.html

johanbiker- | 15:59 poniedziałek, 6 października 2008 | linkuj Witam,to Nasz nowy nabytek -Leon, prawdziwy Globtroter.Umówiliśmy się na tułaczkę.Był w niejednym miejscu w Europie.Bardzo koleżeński i skromny.Ważne że mu się podobało :-)
Pozdrówka ,do zobaczenia
Terrago44 | 14:33 poniedziałek, 6 października 2008 | linkuj No tak !... i znów ekstra "rowerowa włóczęga" przeszła mi koło nosa(a właściwia koła).
Johan ja niestety standardowo znów weekend na roboczo.
Czekam na pełniejszą relację,a to co mnie najbardziej ciekawością napawa - to "NOWA TWARZ" w EKIPIE !(dobrze mi znana).
Czy ten Globtrotter jechał z Wami z czystego przypadku, lub wcześniej wyraził chęć uczestnictwa. W każdym razie jak dla mnie to On jest super GOŚĆ, zresztą jak i reszta Ekipy !
Pozdrawiam, jak będę dysponował większą iloscią czasu Johan to sam dam Ci znać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azega