Komentarze 0

WYPRAWA WZDŁUŻ ODRY NAD BAŁTYK
DZIEŃ 6
trasa:Szczecin-Dąbie-Lubczyna -Stepnica-Wolin-Międzyzdroje

Nasze schronisko w Szczecinie miało nawet przechowalnie dla rowerów.Niestety nie jest to miasto dla sakwiarzy.aby dostać się na drogę na Dąbie znów musieliśmy wnosić rowery na wiadukty.

Pobraliśmy kurs nad jezioro Dąbie ,20 lat temu byłem tu na wczasach ,byłem ciekaw jak tam sie zmieniło.Ta restauracja tętniła życiem,teraz widać ze podupadła

A w tych domkach spaliśmy ,nic sie nie zmieniły

Tej drogi z Lubczyny nie było nawet na nowej mapie topograficznej.Nasz czwarty uczestnik jednak nam ja znalazł i pośród mokradeł i wspaniałych pól "gnaliśmy "dalej

Andy uwiecznia Zalew Szczeciński na plaży w Stepnicy

W przyplażowej Stepnickiej restauracji skumplowałem się Maurycym

Drogą krainy wiatraków dotarliśmy do osady gdzie wszystkie domy były otwarte a domownicy poszli na ryby.Trochę drzemki na skurze

Drzemkę przerwał mi jakis dziwny odgłos to- skradał się Jurant ze Zabrzegu.Trzeba było dobyć oręża

Dotarlismy nad Bałtyk o 16:30.Na wieczornym spacerze Andy pałaszował nadmorskie specjały

No i dotarliśmy do celu cali i zdrowi,a co zobaczylismy to zostanie z nami do końca Naszych dni.Molo w Międzyzdrojach i plaża wspaniałe,reszta chyba przereklamowana.Jutro lasem po okolicy i też lasem do Świnoujścia