WYPRAWA NAD BAŁTYK SZLAKIEM

Czwartek, 11 września 2008 · dodano: 19.09.2008 | Komentarze 2

WYPRAWA NAD BAŁTYK SZLAKIEM ODRY
Dzień4
Trasa; Sulechów-Krosno Odrzańskie-Słubice-Kostrzyń

Dzisiejszy etap to znowu w większości sielankowe miejscowosci i wspaniałe widoki .W dalszym ciagu dopisuje nam pogoda.Zadziwia nas to ze królują tu niesamowicie wąskie drogi.Zadziwiają wsie ,niektóre zaniedbane ,całe połacie ziemi leżą odłogiem ,a niektóre uporządkowane i gospodarne.W kazdej szanujacej się wsi wzorcowy plac zabaw dla dzieci.Coś jak na Ukrainie z pomnikami (patrz wyprawa na Ukrainę)Jeszcze jedno co nas uderzyło to mnóstwo grzybów rosly nawet na poboczach i np na skwerach.Prawdziwki można bylo kupić za 2 zł

w tej wsi nie było nic -upadła ,ale kiedyś musiała być bardzo bogata .Swiadczy o tym ten budynek po karczmie z tylu miała ogromne zaplecze

A to wieś Kłopot-jest tu muzeum bociana .Każda zagroda ma swoje gniazdo a przed płotem dzrzewo genealogiczne bocianiej rodziny.Niesamowity klimat ,tu zycie toczy się innym rytmem

Za Kłopotem wjezdżamy na wał przeciwpowodziowy ,nim pognamy aż do Słubic.Mijamy potezny most ktory po wojnie wysadzili Rosjanie .Ciekawe że na niemieckiej stronie nie został po nim najmniejszy ślad

Anrzej po podróży do Chin zdaje się mówi 'ukochany kraj....."

Było tak pięknie że czasami myślałem że śnię

Wałami ,polami,przez środek PGR-U drogami po gnój i siano dotarlismy do Słubic-Widok na Frankfurt

Ze Słubic jedziemy tuż przy Odrze widoki takie że w 2002 r. widok z tego miejsca zdobył tytuł pejzażu roku,aby go zobaczyć przyjedż :-)Towarzyszył nam biker że Słubic aż do Gorzycy-dzięki!

Jesteśmy w Kostrzyniu,mamy załatwiony super nocleg.zagadka jaka impreza muzyczna co rok jest w tym mieście?