Maraton w Piechowicach
Pojechalem

Sobota, 30 sierpnia 2008 · dodano: 31.08.2008 | Komentarze 1

Pojechalem po punkty teraz jest już walka o kazdy punkcik do klasyfikacji.Trasa 'z górki pod gorke"własciwie było tam wszystko,żwirek na szaleńczych zjazdach ,błoto,leśne scieżki,korzenie i kamienie.Ale w tym stadium wyscigów króluje już adrenalina.Pilnowany przez mnie rywal uciekł mi 10 km przed metą,ale innego zdołałem "zajechać'.Jest niesamowicie ciekawie.Słowem trzeba uważać z każdej strony i dobrze rozkładać siły.Z wyscigu jestem zadowolony,czas niezły i systematycznie wygrywam z zawodnikami z którymi na poczatku edycji przegrywałem o około 10 minut.Jestem na 24 miejscu w klasyfikacji generalnej, maratonu(ponad 500 osob),14 w swojej kategori.Dziś bylem 11 i przywiozłem 572 pkt

Na trasie-sprzęt sprawuje się dobrze to jedzie sie komfortowo.Cieszy mnie to że wywiązałem się z oczekiwań prezesa na ten wyscig na 110%

Jechała z nami nasza medalistka olimpijska.Na pierwszej bramce moja strata-7 min.,na drugiej 11.No ale musialem szanować siły na dystans giga :-))

Maja prezentuje swój olimpijski medal

Ps.Zdjęcia pochodzą z różnych stron internetowych