Trasa :Makoszowy-Żerniki-Czechowice żół/p-Pyskowice-

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 2

Trasa :Makoszowy-Żerniki-Czechowice żół/p-Pyskowice- n/r-Świniowice-ziel/p-Tworóg-ziel/p Brynek-Pniowiec-Miasteczko śl-Chechło-Makoszowy

Nasz pierwszy postój na uzupełnienie kalorii-Pyskowice

Ten odcinek to była ekwisensja wycieczki,jechaliśmy na azymut przez ściernisko kilkanaście km.Slowem wytyczylismy nową trasę tzw.'po żniwną"

Nagle z lasu lądujemu prosto na lotnisko.Nikt z nas nie dał się ponieść!

Po lesnej eskapadzie lądujemy w Miasteczku śl,czakała na nas orkiestra,i mnóstwo atrakcji
,min.konkurs na najlepszego smoka

Przybyli też motocykliści maruderzy z ostatniej wojny-juz tak jada i jadą ,w myśl zasady -'do domu zdąrzymy ,w piecu napalimy"

No a Heniek robi swoje!

a to juz na Chechle-skomentujcie sami

W Nakle uslyszałem szczęk opadajacych szczęk!

"Pod Dębem" gospoda z tradycjami,moim zdaniem niepotrzebnie poszli w komercję,swojacy zawsze nazywają ją 'U Wojcika"

Mój gps,jego pomyłki to czysta przygoda