Wycieczka po lasach w okolicy

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 05.08.2008 | Komentarze 2

Wycieczka po lasach w okolicy Bibieli
Warto zobaczyć:Palac w Nakle Śl.

Pogoda dopisała,więc pięknie się pędziło lasami Bibieli.Niestety zapomniałem bateri z aparatu dopiero na Chechle udało mi się je kupić

Nowozakupiona oponka spisuje się wspaniale -polecam!

Ci państwo wiedzą że widok na jezioro daje moc wrażeń

Pałac Donesmarcków z 1856r-PIĘKNY!

W Nakle Sl.przejezdżałem zawsze obok porośniętego płotu z zamkniętą bramą.Wiedzialem że jest tam stary park.Dziś ta brama była otwarta,wszedłem jak przez furtkę z "Tajemniczego ogrodu' i znalazłem się w innym świecie,o tym pałacu nie wiedziałem

Czyżby ten budunek spełniał funkcję taką jak pałac kawalera w Świerklańcu?
Mam nadzieje że kiedyś cały kompleks zostanie pięknie odnowiony

johanbiker
| 14:56 wtorek, 5 sierpnia 2008 | linkuj Polecam!
Pozdrawiam
djk71
| 05:03 wtorek, 5 sierpnia 2008 | linkuj Proszę, proszę... my również w niedzielę przejażdżaliśmy obok tego pałacyku, który podobnie jak Ty zwykle tylko mijałem. W niedzielę pytałem katane, czy wie co tam jest, ale niestety nie wiedziała więc tylko przyuważyliśmy tę śliczną wieżyczkę. Niestety czas gonił i nie bardzo moglismy się zatrzymać. Następnym razem jednak muszę się tam zatrzymać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam