Poznawanie nowych tras pod pretekstem

Sobota, 26 lipca 2008 · dodano: 28.07.2008 | Komentarze 4

Poznawanie nowych tras pod pretekstem odwiedzin na Zamku Będzińskim
Trasa:Makoszowy-Halemba-st.Panewnik-zielony szlak pieszy do WPKiW-zielony szl.-Siemianowicki zamek-Czeladż-Bedzin zamek-czerw. szlak pieszy do niebieskiego-Rogożnik stawy-nieb.szl. pieszy Swierklaniec -nieb. szl.pieszy-zalew Chechło-czarny pieszy-Nakło-wśród pól-Sucha Góra--wzdłóż wąskotorowki Dąbrowa Miejska-las- Miechowice -hałdy-Zaborze-las-Kończyce-las -Makoszowy

Ciekawostki;Włoch na koniu na kompletnym bezludziu ,doskonale mówiący po polsku

Kłodnica po wczorajszych ulewach zachowała styl i dziś już jest "grzeczną rzeczką'

Typowy śląski krajobraz ?Hm czegos brakuje ,aha hałdy i komina

Jesteśmy na terenach należacych do Donesmarków w Siemianowicach,gdzieś już widziałem tą płaskorzeżbę-na pewno dowiem się gdzie

Idę o zakład żę Siemianowicki zespół palacowy bedzie kiedyś odnowiony

Może wygram w totolotka!

atak na Czeladż -Terrago44 zaliczył kapiel w "kaluży "-glębokośc 120 cm!

Czeladzki kościół to perełka rynku

Andemu zamek pasuje ale nie ma muru tak jak w Chinach

Chwila relaksu

Kamień na kamieniu i ja.

Przy Pałacu Kawalera nawet UFO może lądować,nam starczyło takie autko co wiozło Młodą Parę

W muzeum

Coś pięknego!

Tu ekipa miała dośc,ale nie było wyjścia Rogożnik zdobywamy z góry,moim zdaniem to był najpiękniejszy etap

Kolejne łatanie dętki-apogeum kryzysu Andego-potem już było tylko lepiej !

Ród Donesmarków -temat rzeka chyba nikt nie zrobił w histori dla Ślaska więcej niż Oni

Na Chechle w cieniu

johanbiker- | 19:48 środa, 30 lipca 2008 | linkuj No to jedziemy na Ogrodziniec! jakie sierpniowe terminy macie wolne?
djk71
| 08:35 środa, 30 lipca 2008 | linkuj Jak będziecie kręcili do Ogrodzieńca to dajcie znać :-)
Terrago44 | 13:52 wtorek, 29 lipca 2008 | linkuj Ach zapomniałem dopisać - tego wygrania w Toto Lotka życzę !
Oczywiście sumy kumulacyjnej !
Kupuj ten Pałac i organizujemy Zlot BikeStats z full wypasem !
Terrago44 | 13:42 wtorek, 29 lipca 2008 | linkuj Johan to był "Superpretekst", nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją łatwością wyszukiwania kierunku jazdy i tego optymizmu który w czasie jazdy jest zawsze z Tobą.
Wiesz marzy mi się taki "PRETEKST" wyjazdu w okolice Ogrodzienieckiego Zamku( samemu mi się jakoś nie chce zebrać ).
Wieżę że Ty byś fajną traskę obmyślił !
Pozdrawiam serdecznie !

P.S. Ta moja druga gleba to dopiero był "drop shot" !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ystki