• Sprzęt PENETRATOR

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 05.02.2014 | Komentarze 2

Czyli min. Bojków,Brzezinka ,Taciszów, Kozłów,Stare GliwiceI

W Kozłowie

johanbiker- | 17:25 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Moim zdaniem kwestia gustu.Oni są pod krzyżem pokorni i skromni , w naszych czasach Nawięksi.Za sto lat ten pomnik dalej tam będzie mam nadzieję.Może kuzyn też chce zostawić po sobie ślad.Mnie nie pasuje tylko ta czarna tablica i kiczowatosc kwiatów i otoczenia.Zamiast tych czerwonych mogły byc gałazki choinek.Swoja drogą musi mieć autorytet skoro złomiarze go nie szarpali.Ale kończąc temat w to miejsce prowadza teraz zarąbiste ścieżki rowerowe ,przez pola .
Jak pojedziesz jakąś lajtowa wycieczkę to dołaczę.Nie chcę spowalniać ekipy przy twoich 2000.Pozdro
granicho-bez-4
| 16:33 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Kuzyn mojej żony postanowił pokazać w Kozłowie swoje bogactwo i postawił z czystego brązu pomniki Naszego Papieża i Ojca Pio. Nie pomyślał, że kłóci się to z XIX-wiecznym krzyżem rodzinnym. Masakra.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa empot