Bikemaraton w Zawoi

Sobota, 19 lipca 2008 · dodano: 21.07.2008 | Komentarze 8

Dystans giga

Przed startem

750 kolarek i kolarzy ruszyło na trasę,jeszcze z werwą.Ale w miarę upływu czasu bylo coraz ciężej

Gdzieś tam u góry w błocie trwała zacięta walka z sobą i o wynik

A w dole trenowały"szosówki"

Pierwsze powroty z dystansu mini,niekoniecznie na rowerze

Mało było takich miejsc że szło"depnąć"

Najwierniejszy kibic.Trochę znudzona tym czekaniem

Warto wozić wiadro

Nie bardzo zmęczony ,ale brudny na maxa.

To był inny maraton niż wszystkie.Trzeba wyciągnąć wnioski.Założenia taktyczne były takie by wejśc na 10 miejsce w generalnej klasyfikacji M4.Czy to się udało zrealizować?

Anonimowy tchórz | 09:30 środa, 23 lipca 2008 | linkuj "Jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem",póki co jest szósty.Taki jest sport ,jakby myśleć tak jak Ty to po co robić zawody sportowe jak wiadomo że ten czy tamten wygra.
richat | 23:35 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj Jak prześledzicie wyniki to Johan bedzie w najlepszym ukł 13ty.
komandir | 15:37 wtorek, 22 lipca 2008 | linkuj szkoda że andy tego nie widzi 6 plac johan jesteś wielki
djk71
| 23:38 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Terrago44
Czytałem, czytałem, że też się przymierzasz... :-)
Chętnie, ale to już chyba jak wrócę z urlopu (o ile go dostanę)
Terrago44 | 22:50 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Świetna robota Johan !

djk71 - to zaczekaj na mnie do przyszłego roku, a narazie polecić mogę jakiś krótki wypad w Zawojskie okolice.
Pozdrawiam.
djk71
| 21:22 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj Ech, i kusi i jeszcze nie jestem gotów, poczekam chyba jednak do przyszłego roku... może w końcu dorosnę. Na razie Bike Orient mnie zachwycił, ale to zupełnie inna impreza...
Ty za to widzę w żywiole... :-)
komandir | 20:40 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj jednak bolsa zostawimy na finał
komandir | 20:38 poniedziałek, 21 lipca 2008 | linkuj jak dla mnie to więcej spędzaj czasu z agnieszką rodzina jest najważniejsza aga jest super :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eciwk